Saturday, March 23, 2019

केशहरु

"आत्महत्या
दुरुत्साहन" "सवारी ज्यान"

जब त्यहि पुरानो फुलिले पोल्यो
जब निलो सर्ट बनेपाको फोहर पानीमा धोइयो।
जब फेरि एसईई परिक्षाको डिउटी गर्नु पर्ने पर्यो।
पर्नु पिर पर्यो ।
जब वादविवादमा आफू रिसाएको आभास भयो।
क्रोधमा भ्रम पैदा भयो ।
"आत्महत्या दुरुत्साहन"
"सवारी ज्यान"
त्यस्ता धेरै हुन्छन्
यो संसारमा
यो तपाईं संग पनि भएको हुनसक्छ

बिहानको उठाइ ।
आत्महत्या।
बिवाह भएको नौ महिना मा नै २४ बर्षिय युवतीले बीस सेवन गरिन। घर पक्षको भनाइ केही नगरिकन नै भएको हो ।
माइती पक्षको भनाइ केटा र केटाको बुवा दोषि हो।
घटनास्थलमा म आफै गए ।
कुरा बुझि हेर्दा
यो दोहोरी र दोहोरो लडाइ बाहेक केही लागेन ।
प्रनि निरञ्जन भट्टराईले म्याद थपिदिने कुरा गरे । फाइल रेडि थियो अनि प्रज कमल भट्टराई पनि म्याद थपको लागि गयो ।
केटा पक्षले हल्ट गर्नेकि जस्तो कुरा भइरहेको थियो।
यसै बिच बनेपा कार्यालय वरपर भिड छ तर के समाधान यहि हो त ।
यहि समयमा केटि पक्षले लास अवलोकन गरे । उनीहरूले लास वरपर चोटपटक भएकाले आत्महत्या दुरुत्साहन गर्ने लाई कारवाहि हुनुपर्छ भन्ने माग राखे र बुवा/छोरा दुवैलाइ म्याद थपियो र अनुसन्धान शुरु भयो ।
यो केशले एक प्रकारको समाधान पायो । तर यो नै अन्त्य होइन दिनको । दिनले फेरि अर्को चुनौती थपिदियो ।
सागा २२ किलो नजिकैको सवारी दुर्घटनाले । घटनास्थल मुचुल्का गर्न भनी म गए । देखे बमोजिम र रोहवरमा रहेका हरुको सहि गराउने क्रममा एक ब्यक्तिले आफूले सहि छाप गर्न नमिल्ने कुरा गरे
गर्नै नमिल्ने त होइन होला
कानुन बनाउने नै हामी हो भाइ
तिमी ले मलाइ चिनेेकै छैनौ ।
त्यो त हो सर म तपाइँलाई चिन्दिन तर यति कुरा मलाइ थाहा छ कि सहि गर्नै नमिल्ने त होइन होला
बरु म तपाईं लाई कति मान्छे चाहिन्छ म मिलाइदिन्छु तर मैले सहि गर्न मिल्दैन। यो कुरालाई मैले सबकको रुपमा लिए । यहाँ अनेक मान्छे हरु भेट हुन्छन । तिनीहरूलाई आफ अनुकुल बनाउनु हाम्रो आफ्नै दाहित्व हुने रहेछ ।
मेरो रिस माथि धेरैले प्रश्नचिह्न उठाएका छन । मैले यो रीसलाइ आफ्नो काममा प्रुयोग गर्नु आवश्यक हुनछ कि जस्तो लाग्दै छ मलाइ।

No comments:

Post a Comment

वंश, वंशाणु र क्रम विकास

    वंश , वंशाणु र क्रम विकास   क्रम विकास: पृथ्वीमा रहेका विभिन्न जीवहरू यही रूपमा उत्पत्ति भएका होइनन , यी जीवको विकास एकैपटक नभई ...